sobota, 19 stycznia 2013

Sylwester

Wszystko zaczęło się w sylwestra. właśnie wybierałam się do mojej przyjaciółki Madzi, szybko się spakowałam i do niej poszłam.Kiedy weszłam do jej domu ona czekała już na mnie z naszą przyjaciółką Werą. Zaczęłyśmy się wygłupiać a potem włączyłyśmy telewizor, akurat na nikckelodeon leciał koncert One Direction:( będę pisać Magda - M, a Wera - W):

- Wyłącz to- M
- Czm?- W
- Bo to jest nudne!!!- M
- Wcale nie!!!- ja + W
- Ok, niech zostanie.- M
- Ale nwm jak wy możecie to słuchać!- M
- To jest fajne szczególnie piosenka: What makes you beautiful- W
- Ej. Ten co śpiewał pierwszy to kto? - M
- To Liam:*- Ja
- A ty skąd to wiesz?- W
- Ładny on jest!<3- M
- No bo jestem ich fanką- Ja
- Szczerze to ja też- W
- Mi się najbardziej podoba Zayn- Ja
- A mi Harry- W
- Nic z tego nie rozumiem, nie powiedziałyście mi nic , że jesteście ich fankami?!- M
- Zaczęłam  szaleć na ich punkcie!( szczególnie kiedy śpiewają)- Ja
- Może jutro pójdziemy po ich płytę do sklepu?- W
- OK- Ja + M
- Dziewczynki Idziecie już 23.56, zaraz nowy rok?!- Mama Madzi
- Już idziemy- M 
- Okej dziewczyny jakie jest wasze marzenie na ten rok 2013?- M
- Chciałabym bardzo, żeby  One direction przyjechało do Polski!- Ja
- Ale pewnie nie przyjedzie!:-(- W
- Jak już to do większego miasta np. Warszawy, a nie do Kwidzyna!:(- M 
- No trudno , ale zawsze coś- Ja
- Dobra. Idziemy spać. Nie mogę doczekać się jutra.- W + M
  
 NASTĘPNEGO DNIA....

- Kiedy wstałyśmy z dziewczynami, od razy zaczęłyśmy się ubierać i po jakiejś godzinie wyszłyśmy z domu .  Kiedy byłyśmy koło empika zobaczyłyśmy plakat z wielkim  napisem ,, ZNANY BOYSBEND ONE DIRECTION PRZYJEŻDŻA WŁAŚNIE DO KWIDZYNA!CENA JEDNEGO BILETU KOSZTUJE 400ZŁ!

- Chciałabyśmy pójść na ich koncert ale nie mamy tyle pieniędzy- W+M
- Smutne chodziłyśmy po mieście 2 h, gdy nagle usłyszałyśmy tłum psychofanek, krzyczących zostaniesz moim chłopakiem!
- Ej. Wera, Natka patrzcie One Direction!- M
- Magda to nie jest czas na żarty!!!- W + Ja
- Naprawdę!!- M
- Taaa jasne!!!- W
- Uwaga idą tu!- M
- Akurat!- W + Ja
- Hey!
- Kto to powiedział ?!- W + Ja
- To ja. - H ( będe pisać Harry - H , tak samo z innymi)
- Chyba zaraz zemdleję- W
- Lepiej tak nie mów - Z
- Ja też zara zemdleję- JA
- Ok,.lepiej nie żartujcie - Ni 
- Ja jestem Zayn Malik - Z
- Taa wiem kim jesteś- Ja
- Chcecie gdzieś się z nami przejść???- Lo
- Chętnie- W + M + Ja
- To może pójdziemy do parku?- Li
- Dacie nam autografy, czy też trzeba za nie płacić 400zł, bo jak tak to nie chcemy- W
- Dajemy autografy za darmo- H
- To dobrze!- M
- Może jeszcze was tak dobrze nie znamy ale mamy 5 biletów za darmo- H
- Ale one są trzy Harry!- Ni
- to co, ale może mają jakieś przyjaciółki, które chciałyby iść z nimi na nasz koncert !- H
- Mamy Agatę  i Olę- M
- Ok. jesteśmy umówieni- Z
- Gdzie mamy po was przyjechać?- Ni
- Będziemy czekać w parku- M
- Okej. Do zobaczenia!- Li
- Bye- M + W + Ja
.................._____________________________________________________________________
_____________________ Następny rozdział jutro lub za tydzień;) początek trochę nudny, ale kolejne będą ciekawsze:* Sorki za błędy, bo na pewno jakieś są :)  
  

  
     
  
 
      

 

3 komentarze:

  1. Natka my idące spać o północy ?!?! my siezdiały byśmy przynajmniej do trzeciej ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam nieważnie ja napisałam, ze do północy i tak ma być:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czm nie napisałaś, że o 3 oglądałam My little pony??? To bardzo ważne!!! I czm nie pyskuje?? Ja bym im duuuuużo pyskowała ;**

    OdpowiedzUsuń