Kiedy Harry i Louis poszli założyć spodnie, Zayn<333, Niall i Liam pomagali nam zejść z wentylacji. Wychodziłyśmy chyba 10 minut!!! Gdy nagle Zayn się nas spytał;
- Co wy tak wogóle robiłyście w tej wentylacji?!- Z
- O kurde...............dziewczyny!- Ja
- Co.........jakie dziewczyny?!- Z
- No: Wera, Madzia i Agata!!!- O
- Ale coś nie tak z nimi?!- Li
- No bo.....jakieś wasze MEGA fanki nas zamknęły w małym pokoju!-O
- Trzeba po nie iść!- Z
- No co ty?!- O
- Za ile macie koncert?!- Ja
- Za niecałe 20 minut!!!!- Ni
- To co robimy?!- Ja
- No idziemy po nie!- Li
- A jak się spóźnicie?!- Ja
- Oby nie!!!- Z
- To idziemy. - O
- Czekajcie!- O
- Co?!- Z
- Gdzie Harry i Louis?!- O
- No właśnie?!- Ja
- Harry! Harry!- Ni
- Co !!!!????- H
- Chodź musimy iśc po dziewczyny!!!- Ni
- Jakie dziewczyny?!- H
- No ich przyjaciółki!!!- Ni
- Coś im się stało?!!- H
- Tak, jakieś nasze MEGA fanki je zamknęły w pokoju!- Z
- Czekajcie..........- H
- Już idę, muszę wsiąść dla Weroniki bukiet i czekoladki!!- H
- Pospiesz się!- Ja
- Dobra możemy iść!- H
- Gdzie ten pokój wogóle jest?!- Li
- Nwm!, my szłyśmy wentylacją!- O
- To co robimy?!- Ni
- Musimy poszukać tych dziewczyn, które was zamknęły!!!- Z
- Ale my nwm jak one wyglądają!- Ja
- Ale wiecie jak mówią.- H
- No wiemy!-O
- Dobra rozdzielamy się!- Z
- Zeyn coś ci powiem Natka napewno będzie chciała iść z tb!- O
- Wcale, że nie!!!- Ja
- Liam!!Liam!!, sosna chce isć z tb!- Ja
- Dobra, dzielimy się tak: Natka/ Niall i Zayn /, Sosna / Liam i Louis, a ja będę sam!ok? -H
- Okeeej- JA
Szukałyśmy dziewczyn( tych, które nas zamknęły), ale nie mogłyśmy ich znaleść, chodziliśmy wkółko, aż sosna je usłyszała jak się śmieją i gadają, że nas zamknęły.
- Harry, Natka , Zayn, Louis , Niall, Liam znalazłam je!!!-O
- Gdzie one są?!- Z
- Siedzą na ławce!- O
- Ok. my to załatwimy!- Lou
- Spk.- Ja +O
Czekałyśmy na chłopaków chyba niecałe 10 minut i podsłuchiwałyśmy o czym z nimi gadają, kiedy Zayn podbiegł bardzo wkurzony zaniepokoiło mnie to.
- Czm jesteś taki zły?!-Ja
- Oj już nieważne!Potem ci powiem teraz musimy szybko pobiec to pokoju nr. 609!- Z
- Dobra idziemy!- Ni
- Ok to tu, czekajcie......słyszę je!!!- Li
- Dziewczyny jesteście tam?!- Ja
- Natka! Natka to ty?!- W
- Tak to ja!!- Ja
- W końcu jesteście!- W
- Nie pora na kłótnie! Zaraz mamy koncert!- Ni
- Noooo.........Dooobra!- W
- Ej drzwi są zamknięte nie?!!- O
- Nooo!!- Lo
- To jak my je otworzymy?!- O
- Nie ma czasu szukać tych dziewczyn, żeby dały nam klucze!- Ni
- To ja je otworze!- H
- Niby jak?!- Ja
- Odsuńcie się!!- H
- Dobra......jak tam chcesz!!!- Ja
- Ok wyważę je!- H
- 1,2,3 iii........-H
- Harry nic ci nie jest?-O
- Nie, udało się?!- H
- Tak!- Ja
- Jesteś wspaniały Harry!- W( po czym dostał buziaka od wery, w policzek:*)
__________________________________________________________________
Następna część jutro albo w niedziele, ponieważ w sb idę do mojej przyjaciółki na urodziny( ale może dodam jutro), proszę o kom(jak ktoś chce:***, ale bardo bym chciała żeby ktoś dodał)Bye:***<33333
Heyy kochana ZABIĆ CIĘ?!?!?! -_-*
OdpowiedzUsuń